Consultoria
Assessorament en matèria fiscal, mercantil, empresarial i demés documentació oficial.
Comprèn els següents aspectes.
- Planificació fiscal del negoci, amb les corresponents actuacions d’estudi, planificació i projecció financera-fiscal dels diversos impostos i demés condicionants fiscals que afecten a l’activitat durant l’exercici amb la finalitat de determinar les càrregues fiscals amb la màxima antelació, orientant els socis sobre les opcions fiscalment mes favorables.
- Preparació i presentació de les declaracions trimestrals del I.V.A., i el corresponent resum anyal.
- Preparació i presentació de les declaracions trimestrals de retencions de IRPF, mod. 110, i el corresponent resum anyal.
- Preparació i presentació de les declaracions periodiques de retencions dels lloguers (mod. 115), i del capital mobiliari (mod. 123) i els corresponents resums anuals.
- Preparació i presentació de la declaració anyal d’operacions (mod. 347), i d'operacions intracomunitàries (mod. 349).
- Preparació i presentació de les declaracions a compte de l’Impost de Societats. (mod. 202)
- Preparació i presentació de la declaració anual de l’Impost de Societats.
- Atenció a consultes de tipus empresarial, fiscal o mercantil, amb emissió dels informes que, sobre aquestos temes siguin encarregats.
- Atenció a totes les relacions amb l’administració d’Hisenda, inclosa la representació del contribuent davant de possibles inspeccions.
- Preparació de les declaracions de Renda dels Administradors i el seu entorn familiar.